even checken - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Hilly - WaarBenJij.nu even checken - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Hilly - WaarBenJij.nu

even checken

Door: hilly tineke

Blijf op de hoogte en volg Hilly

11 November 2012 | Thailand, Bangkok

we snappen het systeem nog niet helemaal, merken dat niet alle onze prachtige reisverhalen doorkomen.
hopelijk deze wel.
morgen vliegen we naar Chiang Mai, vanuit daar weer meer verhalen.
liefs
Hilly Tineke

  • 11 November 2012 - 18:29

    Tineke:

    lieve meiden.
    Hier is alles prima doorgekomen, zo zie je maar dat wiite rijst met suiker toch een delicatesse kan zijn. Hebben jullie vandaag ook een leuke dag gehad? Wij zijn iniddels weer thuis, het goot van deregen vanmorgen dus prima om weg te gaan. Ben benieuwd naar jullie volgende verslag..
    Gaat met Tineke ook alles goed, zo weg van de kinderen en totaal andere cultuur?
    Liefs

  • 11 November 2012 - 21:54

    Tini:

    Lieve Hilly en Tineke.

    Dit is het tweede verslag, de eerste heb ik nog niet geopend, heb gisteren de computer niet aan gehad, dat ga ik zo dus doen.
    Morgen vliegen jullie dus naar Chiang Mai.
    Fijn,dat de reis goed is verlopen en nu maar genieten.
    Ben benieuwd, naar je volgende verslag, je weet ik heb een trage computer, dus het duurt nogal lang voordat ik hem te voorschijn kan halen, maar tijd heb ik genoeg.

    Een hele fijne tijd samen, rust maar lekker uit.

    Veel liefs mama.

  • 12 November 2012 - 00:24

    Anniem De Vries:

    Lieve Meiden,
    Ik kan het allemaal prima volgen, dus jullie verslagen komen goed door.
    Wat een drukke fiets etc. dag was dat.
    Ik heb ook 20 km. gefietst, maar dat is normaal.
    Vanavond bij Jitty geweest, samen boer zoekt vrouw gekeken en van commentaar voorzien.
    Nu nog 3 nachtjes.
    Liefs, Annie

  • 12 November 2012 - 08:32

    Petra:

    Ik snap nu pas dat ik kan reageren!!!!
    Leuk om te lezen en jullie te volgen wat jullie allemaal beleven.
    Geniet ervan en voor het weer hoef je niet terug te komen het komt hier met bakken uit de hemel!

  • 12 November 2012 - 14:19

    Mama:

    We krijgen alle berichtjes en kunnen de foto's ook zien. Liefs van mama

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Bangkok

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

13 Oktober 2013

weer thuis

08 Oktober 2013

lesotho en meer

28 September 2013

weer verder op reis

25 September 2013

swaziland

21 September 2013

een regenachtig zuid afrika
Hilly

Actief sinds 31 Okt. 2012
Verslag gelezen: 52
Totaal aantal bezoekers 2446

Voorgaande reizen:

31 Oktober 2012 - 31 December 2012

Mijn eerste reis

Landen bezocht: