zaterdag de fietstocht - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Hilly - WaarBenJij.nu zaterdag de fietstocht - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Hilly - WaarBenJij.nu

zaterdag de fietstocht

Blijf op de hoogte en volg Hilly

10 November 2012 | Thailand, Bangkok

Vandaag een prachtige dag gehad
Warm ,strak blauwe lucht
Met de taxi naar het beginpunt van de fietstocht gegaan
We hebben ongeveer 25 kilometer gefietst als eerste zijn we door de arme wijken gefietst het was er warm en vies overigens is alles in Bangkok vies
Vervolgens zijn we met een longtailboot pijlsnel de rivier overgestoken en kwamen we in het landelijke gedeelte van Bangkok
Prachtig groen en het rook er ook lekker vervolgens zijn we door gefietst naar het grootste park van Bangkok de koning heeft dit aan laten leggen om hier je rust te vinden elke zaterdag en zondag komen hier vele mensen lekker uitrusten
We hebben grote vette vissen te eten gegeven
Daarna mochten we even uitrusten werden we gefietst met een riksja en we bezochten de floating market
We hebben een aantal dingen geproefd maar het aan het ijs hebben we ons niet gewaagd
Toen stond onze eigen lunch op het programma nou we hadden beiden wel trek en het was me toch goor
We hadden allebei bij de eerste hap dat we dachten te moeten overgeven, zie de foto, ziet erzo nog best lekker uit, maar het was echt niet te eten.
Hilly heeft toen lekker om witte rijst gevraagd met suiker smullen !!!!
Nou op een beetje witte rijst is de energie wel op na 25 kilometer fietsen
Na de lunch hebben we de oudste tempel van Bangkok bezocht met de boot weer over de rivier gevaren en zijn we terug gefietst
Uitgeput maar voldaan met de taxi terug de taxi zat mooi vast in al het drukke verkeer vanmiddag
Het laatste stuk zijn we met de tuk tuk gegaan, scheuren door de stad, leuk hè hebben we op een dag bijna alle vervoermiddelen gehad die er zijn in Bangkok, morgen nog met de express boot.
We gaan zo lekker eten en ws wagen we ons nog aan een massage dat hebben we gisteren ook gedaan toen een voetmassage als extraatje kreeg je ook een nekmassage de mevrouw die dat bij mij deed , deed het zo hard dat ik volgens Hilly helemaal wit wegtrok ze deed me ook erg zeer nou lieve volgers van ons dit was het voor vandaag
Liefs Tineke en Hilly

• 12 November 2012 - 14:15

Mama:

Leuk dat je door de arme streken bent geweest. En dag je op 1 dag zoveel kan zien en doen, mooi hoor!!!
    Liefs mama