swaziland - Reisverslag uit Lobamba, Swaziland van Hilly - WaarBenJij.nu swaziland - Reisverslag uit Lobamba, Swaziland van Hilly - WaarBenJij.nu

swaziland

Blijf op de hoogte en volg Hilly

25 September 2013 | Swaziland, Lobamba

Lieve allemaal,
Even een kort berichtje, ik heb een paar minuten internet. Hier is alles prima. Momenteel zit ik in Swaziland, echt fantastisch mooi. We zitten in eennatuurpark, alleen bereikbaar door zo'n prachtige rode zandweg. De wilde dieren lopen rond je huisje. We hebben net een wandeling gemaakt en het blijft toch bijzonder dat je zebra's apen etc tegenkomt. Ook het krugerpark was geweldig, zo ontzettend veel dieren gezien, tot de leeuwen aan toe, en olifanten die op nog geen meter langs lopen, hyena's, giraffen, teveel om op te noemen en als slotstuk hebben we ook nog de witte neushoorn gezien.
We slapen momenteel in die ronde Afrikaanse hutjes, wel heel comfortabel hoor met douche en toilet. De bus houdt het nog steeds vol. We kruipen letterlijk tegen de berg omhoog, je hoopt elke keer dat die het haalt, maar tot nu toe is het elke keer nog gelukt. Het eten is hier nog steeds heerlijk, vooral de taarten gaan er goed in. Vanavond hebben we hier diner en daarna traditionele dans. Ik maak zoveel mee, veel te veel om even op te schrijven, maar ik hoop dat jullie weer een beetje een indruk hebben. Het lukt mij helaas niet om foto's op de site te
plaatsen. Lieve allemaal hoop dat het ook goed met jullie gaat. Morgen vertrekken we naar de kust, St. Lucia, misschien van daaruit weer meer,
Liefs Hilly

  • 25 September 2013 - 13:07

    Evelien:

    Hoi mam! Klinkt goed hoor allemaal. mooie verhalen, ben jaloers!!
    Je hebt vast mijn watssappje niet gelezen. maar oma kan hier helaas niet op reageren iets met de nieuwe Windows dat moest ik even door geven. verder gaat hier alles goed.
    ik heb misschien ook werk, word er vanmiddag op terug gebeld.

    veel plezier nog en tot op watssapp of facebook!

    Liefs xxx

  • 25 September 2013 - 19:55

    Tineke:

    Hè lieve vriendin,

    Lees met plezier je verhalen en lees hoe mooi en goed alles gaat en is.
    Kan me goed voorstellen dat alles prachtig is, behalve dat reizen met dat busje, dat griezelt me toe.
    Ben erg benieuwd naar je volgende verhaal en natuurlijk later de foto,s
    Fijne vakantie verder.

    Liefs,

    Tineke

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Swaziland, Lobamba

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

13 Oktober 2013

weer thuis

08 Oktober 2013

lesotho en meer

28 September 2013

weer verder op reis

25 September 2013

swaziland

21 September 2013

een regenachtig zuid afrika
Hilly

Actief sinds 31 Okt. 2012
Verslag gelezen: 31
Totaal aantal bezoekers 2431

Voorgaande reizen:

31 Oktober 2012 - 31 December 2012

Mijn eerste reis

Landen bezocht: