Donderdag bloed zweet en tranen - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Hilly - WaarBenJij.nu Donderdag bloed zweet en tranen - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Hilly - WaarBenJij.nu

Donderdag bloed zweet en tranen

Door: Tineke en Hiily

Blijf op de hoogte en volg Hilly

17 November 2012 | Thailand, Chiang Mai

15 november mijn oudste tante zegger is jarig wordt alweer 22
Ik weet nog goed .....
Alhoewel we hier in een hele andere wereld leven weten we ook nog wat er in Nederland gaande is wat belangrijk voor ons is.
Dat het een hele andere wereld is hebben we vandaag ook weer ervaren.
Vol goede moed begonnen wij vandaag aan een jungle tocht.
Niet gerealiseerd dat het op grote hoogte zou zijn , met smalle glibberige paden waar ik m'n veel last van had ivm hoogtevrees.
Mijn gezichtsveld was niet veel ruimer dan te kijken waar ik mijn voeten neer zette.
Verder was het conditioneel behoorlijk pittig, en waren we veruit de oudsten.
Toen we na ruim anderhalfuurklimmen, klauteren en zweten bij een watervalletje aankwamen werd de hartslag weer normaal.
We zaten te mijmeren of we eerst het slechte nieuws aan elkaar zouden vertellen of eerst het goede nieuws.
het goede nieuws dat we blij zijn dat we niet met de twee daagse toer zijn mee gegaan.
Het slechte nieuws, ws snappen jullie het al, is dat we nog maar op de helft van deze toer zijn.
We komen tot de conclusie dat het prachtig is maar dat het voor ons een Iets te hoog gegrepen is.
We kunnen er wel om lachen en vinden onszelf ook best Stoer dat we dit doen.
Hoop dat de foto s mooi zijn geworden en dat ons eraan herinnert hoe het was.
Na de waterval moeten we weer giga omhoog klauteren over een pad waar we wederom niet vrolijk van worden .
Bi j hèt bovenkomen blijkt dat Hilly zich verstapt hèeft en last van de rug heeft.
We zien een redelijk normaal pad bergafwaarts gaan en we besluit en samen aan te geven dat het voor ons mooi geweest is. Een van de begeleiders gaat met ons rustig aan de wandel terwijl de rest verder de tocht in de jungle afmaakt.
Wij zijn tevreden hebben een prachtige mooie wandeling door de natuur op een mooi rustig weggetje en genieten van het moois wat we zien. Dat we uiteindelijk nog 2 dagen last zullen hebben van enorme spierpijn hadden we van tevoren ook niet bedacht.





  • 17 November 2012 - 08:55

    Hanneke:

    Hallo,

    Nog bedankt voor de felicitatie's. Wij zijn donderdag uiteraard " even " naar Wageningen gereden.

    Ziet er mooi uit op de foto's. Ik kreeg nu 3 verslagen in 1x binnen.

    Ik heb gisteren ook een uur gesport. Ben ook zo stijf als een plank. Dus wie weet zijn we tegelijkertijd wel weer wat soepeler.

    xxxx Hanneke

  • 17 November 2012 - 22:30

    Tini.:

    Lieve allebei.

    vanavond 3 reisverslagen tegelijk.
    Het is een prachtige reis, die jullie maken, om jaloers op te worden, behalve dan de jungle expeditie, jullie worden ook ouder, begrijp ik, enfin inmiddels zullen jullie wel uitgerust zijn.
    Hillie, ik ben benieuwd naar het jurkje wat je laat maken.

    Veel liefs en nog een hele fijne tijd daar.
    mama.

  • 19 November 2012 - 14:21

    Mama:

    Hoi dames, wat een tocht dit verdiende wel een massage. Ik hoop dat het te doen is met de spierpijn.
    Maar dat dit niet opweegt tegen alles wat alles wat jullie hebben gezien, een mooie ervaring.

    Veel plezier ik ga nu op voor volgende verslag.

    Groetjes mama.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Chiang Mai

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

13 Oktober 2013

weer thuis

08 Oktober 2013

lesotho en meer

28 September 2013

weer verder op reis

25 September 2013

swaziland

21 September 2013

een regenachtig zuid afrika
Hilly

Actief sinds 31 Okt. 2012
Verslag gelezen: 37
Totaal aantal bezoekers 2443

Voorgaande reizen:

31 Oktober 2012 - 31 December 2012

Mijn eerste reis

Landen bezocht: